Sosyal Medya İçerik Yönetimi

Kullanıcılar için ‘İçerik’ markaları tanımakta çok büyük önem arz eder ve doğru içerik yönetimi markayı sosyal medyada önemli noktalara taşır. MedyaZone olarak en önemli hedefimiz,markaların vizyonu ve beklentileri doğrultusunda kaliteli ve verimli içerikler üretip,potansiyel müşterilere ulaşmasını sağlamaktır.

Sosyal Medya İçerik Yönetimi Nasıl Yapılır?

Sosyal Medya içerik yönetiminde,sürece sektörel araştırmalarımızı marka,ürün ve rakipler üzerinde yaparak başlıyoruz.Bu araştırmaları, planlama ekibimiz ile pazara ve markaya özel dinamikler dikkate alınarak, öncelikli mecralarda yoğunlaşıp en doğru şekilde, marka yüzü olan kurumsal sayfalarımızı geliştirip içerik planlamamızı tamamlıyoruz.

İçerik üretimi yaparken şirket yetkilileri ile iletişim halinde olup sürecin devamında periyodik toplantılarımız ile haftalık-aylık ve uzun dönem yönetim programımızı düzenliyoruz.

Etkileşim almaya başlayan sayfalarımızda firma ile müşteri arasında köprü olup iletişimi başlatmakta rol oynuyoruz.

Gelişen teknoloji ile birlikte tamamen ölçülebilir bir sistem haline gelen ‘Sosyal Medya Yönetimi’, pazarlama faaliyetleri hakkında dönemsel raporlar ile birlikte firmaların geçmiş dönem ve gelecek dönemlerine ışık tutuyor.