Dijital Reklam Yönetimi

Yeni nesil web teknolojileri,geleneksel medya reklamlarına oranla çok daha ekonomik ve etkilidir.Geleneksel reklamlarda daha kısıtlı hedefleme yapılırken dijital reklamlarda detaylı algoritmalara sahip datalar sayesinde doğru hedef kitleye ulaşmak mümkün. Medyazone hedef kitlenizin en doğru analiziyle facebook, google ve youtube reklamlarınızı en uygun maliyet ile en hızlı şekilde duyurmanıza yardımcı olur.

Dijital Reklam Yönetimi

Dijital Reklamların Avantajları

Dijital Reklamların Avantajları

Günümüzde artık önemli bir gerçek haline gelen dijital reklamların avantajları saymakla bitmemektedir. Hangi sektörde olunursa olunsun şirketin büyüklüğünün bir önemi olmamakla birlikte daha hızlı büyümek için dijital reklamlardan faydalanılabilir. Bilindiği gibi artık potansiyel müşterilere ulaşmak için araçlar değişirken dijital reklamlarda pastadan çok daha büyük pay almaya adaydır. Peki, şirketlerin çok daha fazla tercih ettiği dijital reklamların avantajları nelerdir?

Dijital Reklamlar Neden Tercih Edilir?

Dijital reklamlar neden tercih edilir sorusuna ilk olarak potansiyel müşteri durumu yanıtı verilir. Bununla birlikte doğru hedef kitle seçimiyle çok daha yüksek kazanımlar elde edilebilir. Bazı şirketlerin beklenenden hızlı büyümesinin temel sebebi de doğru uyguladığı dijital reklamlar olmaktadır. Eğer yeterli bir düzeyde bütçeye sahip olmadığınızı da düşünüyorsanız dijital reklamlar iyi bir seçim olacaktır. Çünkü diğer reklam durumlarına kıyasla çok daha ekonomik olduğu söylenebilir. Gazete, dergi gibi yazılı basınla televizyonlara ayrılacak reklam bütçelerinden çok daha azıyla dijital reklamlar oluşturulabilir. Ayrıca hedef kitlenin yaş, eğitim veya eğlence tercihlerine göre bile seçimler ayarlanabilir. Kolaylıkla yalnızca belirli bir bölgede yaşayan kişiler için reklam yapılabilir. Bu sayede etki gücü de önemli oranda arttırılabilir.

Ölçülebilir Nitelikli Dijital Reklamlar

Dijital reklamların çok daha verimli olmasını sağlayan bir başka durum ise ölçülebilir özelliğidir. Hangi reklamın ne kadarlık bir müşteri kitlesini etkilediği, şirkete ne kadar faydalı olduğu rahatlıkla hesaplanabilir. Analizleri kolay, tıklama ve görüntülenme durumlarına göre de kar-zarar hesaplamaları yapılabilir. Bir başka önemli avantajı ise sunduğu sınırsızlık durumudur. Dünyadaki tüm insanların hedef kitle haline getirilmesi dahi söz konusudur. Çok daha geniş bir alanda SEO çalışmaları yapılabilir, hayal gücünüzün ötesine dahi gidilebilir. Bu süreçte sosyal medya hesaplarıyla kampanyalar başlatılabilir, dikkat çekici paylaşımlarla doğru stratejileri bir araya getirebilirsiniz.

Mobilde Dijital Reklamcılık Farkı

Dijital reklam avantajları arasında mobil kullanımda belirleyici durumda. Akıllı telefonların artık her türlü işlem için kullanılabilir olması da dijital reklamların bu duruma uyumlu olmasını kaçınılmaz kılar. Herhangi bir sosyal medya uygulamasından sponsorlu reklamlar oluşturulabilir. Mail yoluyla bilgilendirici ve tanıtıcı reklam içerikleri gönderilebilir, web siteler için reklamlar oluşturulabilir. Çok daha uygun şartlarda az bütçeyle önemli kazanımların elde edilmesi için dijital reklamcılık en iyi seçenektir.